با نمایندگی سرفیس، لپ تاپ های خود را با کیفیت بالا تعمیر کنید

نمایندگی سرفیس در ایران درصدد است تا خدمات کامل و ویژه ای را برای مشتریان این محصولات ارائه نماید تا دغدغه های کاربران برای تعمیرات و یا خرید لوازم جانبی محصولات به صورت کامل از بین برود.

سرفیس های لاکچری و گران قیمت

مایکروسافت که در چند سال گذشته توانسته است به محبوبیت و فروش بسیار بالایی در زمینه لپ تاپ های ۲ در ۱ برسد همواره سعی کرده است تا فناوری های نوین و ویژه‌ای را در این محصولات به کار ببرد.

هر چه شاهد تولید مدل های جدید تر هستیم رونمایی از امکانات و قابلیتهای کاملاً به روز و پیشرفته نیز انجام می شود.

سرفیس ها علاوه بر استفاده از امکانات و تکنولوژی های روز دنیا ساختار فیزیکی و بسیار بادوامی ‌دارند و این موضوع می‌تواند در کنار شیک بودن و زیبایی، مهمترین عوامل برای خرید این لپتاپ ها باشد.

سرفیس به عنوان یک محصول لاکچری و گرانقیمت شناخته می شود و همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از مشتریان و طیف وسیعی از سطح متوسط جامعه توانایی خرید این لپتاپ ها را نداشته باشند.

کسانی که برای خرید لپ تاپ های سرفیس اقدام می کنند باید نسبت به یک مرکز معتبر که تمامی خدمات و پشتیبانی کاملی را از این دستگاهها ارائه دهد اطمینان حاصل نمایند.

نمایندگیسرفیس با خدمات ویژه ای که در این زمینه ارائه می کند در صدد بر آمده است تا همه دغدغه های مشتریانی که قصد دارند این محصولات را خریداری نموده و از آنها برای انجام کارهای شخصی برای پروژه های کاری خود استفاده نمایند برطرف کند.

به همین دلیل علاوه بر تعمیر مایکروسافت سرفیس، شاهد خدمات ویژه‌ای از جمله ارائه لوازم جانبی اصل این دستگاه ها با قیمت بسیار پایین و کاملا اقتصادی هستیم.

این موضوع می تواند به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان محسوب شده و البته خطر خرید لوازم جانبی فیک و غیر اصل را به شدت از بین ببرد.

تعمیر لپ تاپ سرفیس

سرویس ها از روز اول که تولیدشان به بازار ارائه شد ساختار خاص و منحصر به فردی داشتند و این ساختار از نظر سخت افزاری و نرم افزاری کاملا مشهود و نمایان است.

همین موضوع باعث شده است تا تعمیر این محصولات نیز بسیار متفاوت بوده و نیازمند استفاده از دستگاه و تجهیزات کاملا پیشرفته باشد.

برای انجام تعمیر سرفیس با کیفیت بالا لازم است تا از نیروی فنی متخصص و با دانش در این زمینه استفاده کنیم که با همه فناوری های به کار رفته در این لپ تاپ ها و ساختار آنها آشنایی کامل دارند.

سفینه ها در ساختار خود از نمایشگر لمسی بهره می برند و زمانی که قصد تعمیر ساختار درونی آنها مانند مادربرد دستگاه را داشته باشیم باید حتماً این نمایشگر لمسی را از بدنه جدا کنیم.

با توجه به اینکه ظرفیت ها از پیچ برای جدا کردن بدنه و نمایشگر استفاده نکردند و باید چسب دستگاه را برداریم ممکن است خطراتی مانند شکستن تاچ و ال سی دی در هنگام تعمیرات وجود بیاید.

تیم فنی و تخصصی نمایندگی سرفیس که با دانش و آگاهی کامل نسبت به ساختار این دستگاه‌ها، از بهترین و به روز ترین تجهیزات نیز استفاده می کند، تمامی خدمات را به صورت کاملا با کیفیت و با کمترین هزینه انجام می‌دهد.

تعمیرات مایکروسافت سرفیس در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری انجام می‌شود و بعد از به اتمام رسیدن عملیات تعمیر گارانتی معتبر نیز به مشتریان ارائه می شود.

در هنگام تعمیر نیز اگر قطعه ای از دستگاه به دلایل مختلف خراب شده برای تعمیر آن از نظر اقتصادی به صرفه نباشد، تیم فنی و تخصصی مرکز با همکاری مشتریان نسبت به تعویض این قطعات با قطعات اصلی و اورجینال شرکت مایکروسافت اقدام می‌نماید.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

تعمیرات ارزان و با کیفیت در نمایندگی لنوو

نمایندگی دل برای تعمیر لپ تاپ های قدیمی